• +45 86 82 37 88
  • Telefontid: Mandag 10-17, tirsdag-fredag 10-15
  • Ekspeditionstid: Mandag 10-17, tirsdag, torsdag, fredag 10-15, onsdag lukket

Delebiler

Arbejdernes Byggeforening og AURA Energi har i fællesskab opstillet nye klimavenlige delebiler i 6 af afdelingerne til glæde og gavn for beboere og andre i Silkeborg.

Med delebilerne får du en unik mulighed for at have en bil til rådighed, uden at stå for drift og vedligeholdelse. Delebilerne styrker din uafhængighed og handlefrihed.

Central placering

Delebilerne er fordelt rundt i afdelingerne i Silkeborg.

• Lupinvej 28 og 78
  • Langelinie 5
  • Lindeparken 22
  • Arendalsvej 422
  • Drewsensvej 28
  • Smedebakken 56

Baggrunden for projektet

Ideen med projektet udsprang af et ønske fra boligorganisationens side om at udvikle og forbedre service og tilbud for beboerne. Det er herudover et led i boligorganisationens vision om en miljømæssig- og bæredygtig udvikling. Med delebilerne er boligorganisationen med til at skabe en grøn omstilling af hverdagens transport.

Se Jyske Bank TV's reportage fra lanceringen

Hvordan booker jeg en delebil?

Delebilerne bookes via et intelligent og innovativ bookingsystem, hvor du downloader en gratis app på din telefon, der både bruges til at booke og til at låse sig ind og ud af bilen.

Bilerne bookes på hjemmesiden www.tadaacar.dk/aura

Hvor finder jeg prisen?

Du kan finde prisen på www.tadaacar.dk/aura

Sådan kommer du afsted på din første tur

Sådan kører og afleverer du bilen

Hvad indeholder ordningen?

Alle kan frit booke delebilerne via den gratis app og betale pr. timebasis. Der er ingen ekstrabetaling, hvis man kører mange kilometer, som man kender fra almindelige lejebilsordninger. Tværtimod er udgangspunktet, at det skal være enkelt og nemt at benytte delebilerne.

Derfor er alt inkluderet som for eksempel gratis opladning i hele landet, 24/ support, vejhjælp og forsikring af bilen.

Pjecer med nærmere information

Læs Intro Guide til delebiler (Fakta og prisoversigt)

Læs Quick Guide til delebiler (Hvordan bruger jeg bilen?)

Sådan kommer du i gang med AURA Delebil

Til tops